پیوستن به شبکه سرمایه‌گذاری فینیکس

استارتاپ‌ها به دلیل ماهیت نوآورانه و پر ریسکی که دارند اغلب در جذب سرمایه‌ و منابع مالی دچار چالش می‌شوند. کارآفرینان و صاحبان ایده بدون سرمایه اولیه نمی‌توانند کارها را به راحتی پیش ببرند و بسیاری از آن‌ها در ابتدای راه‌اندازی کسب وکار خود با چالش‌ها جدی روبه‌رو شده و یا در بسیاری از مواقع با شکست مواجه می‌شوند. با توجه به اینکه تامین مالی مسئله اصلی تمام کسب و کارهاست، در اینجا می‌توان از نقش مهم شتاب‌دهنده‌ها صحبت کرد. شتاب‌دهنده فینیکس در جهت حمایت از استارتاپ‌ها، فرصت‌های مناسب بازار را به صورت کاملا دقیق و تخصصی، برای سرمایه‌گذاری بررسی و شناسایی می‌کند و سپس کارآفرینان را به سرمایه‌گذاران متصل می‌نماید. سرمایه‌گذاران نیز با کمک به کارآفرینان و در ازای دریافت بخشی از سهام آن‌ها، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند و بستر ثروت‌آفرینی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. شتاب‌دهنده فینیکس دارای شبکه‌ای قدرتمند از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، شبکه‌ای که با همکاری ‌و مشارکت خود در این اکوسیستم برای کشور ارزآفرینی می‌کند.

مزیت‌های شبکه‌سازی با خانواده بین المللی فینیکس

تیم متخصص فینیکس با بررسی‌های دقیق و تجزیه و تحلیل‌های موشکافانه نقاط ضعف استارتاپ‌ها را شناسایی می‌کند و به رفع آن‌ها می‌پردازد. ما با به کارگیری استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مناسب و راهبردی به استارتاپ‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانند با ارائه یک طرح تجاری حرفه‌ای به سطح قابل قبولی برای معرفی به سرمایه‌گذاران برسند. فینیکس با اتصال کارآفرینان به شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی خود در مراحل مختلف در جهت حمایت و توسعه استارت آپ گام بر می دارد.

همه‌ کارآفرینان و تیم‌های استارتاپی از طریق دسترسی‌هایی که برایشان فراهم می‌‌کنیم می‌توانند به خانواده بزرگ فینیکس بپیوندند. بدین ترتیب و با ایجاد شبکه‌ای گسترده‌ای از افراد، فرصت‌های مناسبی برای ارتباط با سرمایه‌گذاران و منتورها، همکاری، مشارکت و تعاملات کاری با دیگر افراد حاضر در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی برای افراد فراهم می‌شود. با امکان حضور در چنین شبکه گسترده‌ای، شرایط جذب نیرو و تیم‌سازی برای استارتاپ‌ها آسان‌تر شده و همچنین با قرار گرفتن در چنین محیطی دامنه فعالیت تیم‌ها گسترش پیدا می‌کند و در نتیجه مهارت‌های ارتباطی، اعتماد به نفس و انگیزه تیم‌ها چند برابر می‌شود.

افرادی که به حضور در چنین فضایی علاقه‌مندند می‌توانند از طریق پر کردن فرم‌های مربوطه با مشاورین فینیکس در ارتباط باشند و به خانواده بین المللی فینیکس ملحق شوند.

پیمایش به بالا